טעויות נפוצות בהתאמת חזייה במידה גדולה

פורסם ב: כללי, סרגל צד | 0

חמש הטעויות הנפוצות בבחירת חזייה במידה גדולה –

בשיטוטיי בארץ מהתאמה אישית אחת לאחרת, יוצא לי לשמוע כל כך הרבה בדיחות, מיתוסים וטעויות בענייני חזה גדול וחזיות.


 

1. חזה גדול הוא לא "חזה בעייתי"

זה לא החזה בעייתי, זו החזייה שלא מתאימה.

לכולן יש חזה לא סימטרי. חזייה מותאמת היטב למידה גדולה תטשטש את חוסר הסימטריה.

חזייה במידה גדולה עושים באהבה או שלא עושים בכלל. אני שומעת את זה בטלפון הרבה יותר מדי, נשים מתקשרות אלי ומתחילות בהתנצלות על כך שהחזה שלהן בעייתי (מה זה בכלל אומר?). משיחות מעמיקות יותר למדתי שהדימוי העצמי של נשים שבורכו בחזה שופע נרמס על ידי מוכרות חזיות שלא מחזיקות מעבר למידה DD. הן חונכו לשאוף להתאים את עצמן למלאי במקום שהמלאי יתאים את עצמו אליהן. בנות, אם החזייה לא נוחה אז כנראה שהיא הבעייתית במשוואה (היא זו שאפשר להחליף בלי ניתוח…).


לקוחה ממליצה חווית השירות בנוגיתה חזיות במידות גדולות
לקוחה ממליצה חווית השירות בנוגיתה חזיות במידות גדולות

2. התאמה לא נכונה – היקף גדול מדי

"העיקר שהציצי לא בבטן"

בהתאמה אישית אני רואה את זה פעם אחר פעם, נשים שמוציאות אלפי שקלים על חזיות אבל אף חזייה לא נוחה להן. בשיחות מתבר שהן קנו את החזיות האלו מתוך הפחד שהן לא ימצאו משהו אחר בגלל המידה הגדולה שלהן וההבנה שכל עוד שהחזייה מכסה את הציצי והחזה לא יושב בבטן זה מספיק טוב.

איך תגלי אם ההיקף שאת לובשת גדול מדי?

  • אם במהלך היום סוגר החזייה מתחיל "לעלות לך לראש".
  • אם כשאת מרימה ידיים הציצי מנסה לברוח דרומה.
  • אם בבית השחי שלך יש חור מיוחד לברזל של החזייה.

 

 


3. התאמה לא נכונה – קאפ קטן מדי

על קאפופוביה ותסמונת החזה הכפול

אם בבחירת חזייה אותיות שגדולות מ-D מפחידות אותך אבל החזייה שלך עדיין לא נוחה לך אז יש סיכוי סביר שאת לובשת קאפ קטן מדי. נשים לעיתים מאמינות שאם יש להן קאפ גדול מ-D או DD (חס וחלילה) זה סימן מובהק לכך שהן הזניחו את הדיאטה שלהן ולכן נוצרת להן הדחקה לגבי המידה האמיתית שלהן.
אז איך תגלי אם הקאפ שאת לובשת קטן מדי?
הסתכלי רגע במראה ותראי אם גם לך יש את "תסמונת החזה הכפול", התסמונת נוצרת כאשר בחורה עם חזה גדול לובשת קאפ קטן מידי ומתאפיינת "בציצים כפולים" דהיינו החזייה חותכת את הציצים ומחלקת כל שד לשדיים. זה לא יפה או נוח וקל מאד תקן את זה.

מדידת חזה בחירת קאפ מתאים
תסמונת החזה הכפול, מכה בעיקר בנשים בהכחשה לגבי גודל החזה שלהן

 


4. חזייה במידה גדולה כתפיות במידה קטנה

על טעויות משלמים

טעות קלה לתיקון שנובעת מאותה הכחשת מידה מהסעיף הקודם. כולנו רוצות ללבוש בקיץ גופיות ספגטי ושאר כתפיות דקות וחזיות קלילות כמו בעלות החזה הקטן. כתפיות דקות מידי לא מסוגלות להחזיק את המשקל של חזה גדול וזה מוביל לכאבי גב וחרכים בכתפיים.

נוגיתה חזיות במידות גדולות
לקוחה ממליצה על ההתאמה האישית של נוגיתה חזיות במידות גדולות

5. אי התאמת החזייה למלתחה שלך

מעולה בחנות, בעייתי בבית –

היית בחנות, קנית חזייה במידה גדולה שיושבה עליך מהמם עם ה-T שירט שהבאת איתך, נראתה טוב והרגישה נוח אבל ברגע שפתחת את הארון שלך גילית ששאר החולצות שלך בהירות וחלקות אבל החזייה שקנית כהה עם תחרה ועכשיו לא נעים לך ללכת עם זה למשרד. כשאת מודדת חזייה תשקיעי שנייה בחשיבה על לאן את הולכת ללבוש את אותה ועם מה, זה יחסוך לך את האי נוחות של חזייה שיושבת באון ומתאימה רק לחולצה אחת.


 

לסיכום. כשהחזייה תתאים לך את תדעי את זה, היא תשב עלייך "כמו כפפה" (אולי יותר מתאים לומר "כמו חזייה") ואת תרגישי את ההבדל מייד. היום כבר יותר קל למצוא חזייה טובה, נוחה ויפה במידה גדולה ואם את מסתבכת נוגיתה תמיד כאן להתאים במיוחד לך את החזייה.

כתיבת תגובה