our bra

איך תדעי אם החזייה שאת לובשת או מודדת מתאימה לך?

ריכזנו עבורך עצות שיעזרו לך לבדוק.

כל חזה זקוק לתמיכה נכונה החל מהרגע בו החל לצמח. היעדר תמיכה משפיע על היציבה ונשים בעלות חזה גדול יחסית עלולות גם לסבול מכאבי גב ונזק לחגורת הכתפיים ובית החזה. חזייה שמותאמת נכון לגוף, צריכה להיות מאד צמודה בהיקף שמתחת לחזה. חזיה שמונחת נכון לא תתרומם בגב, לא תזוז מקדימה, הכתפיות לא ילחצו לך והציצי לא יברח לכל מיני מקומות. נכון, במגע ראשון זה יכול להרגיש קצת צפוף אבל כמו נעל חדשה, גם החזיה מתרככת ומקבלת את צורת הגוף שלך ומהר מאד כבר לא תרגישי שהיא שם.

אז אחרי שמצאת את המידה שלך, איך תדעי אם החזיה שבחרת אכן מתאימה לך? הנה כמה טיפים שיעזרו:

  • רכיסה נכונה של חזייה
    רכיסה נכונה של חזייה

    ראשית, וודאי שהחזיה סגורה על הקרס המשוחרר ביותר. כך, ככל שיחלוף הזמן והחזיה תתבלה (ואין מה לעשות, היא תתבלה) תוכלי להדק אותה עוד ועוד והיא תחזיק לך למשך זמן.

 

  • בדיקת היקף החזייה
    בדיקת היקף החזייה

    הרימי את הידיים גבוה. האם החלק הקדמי של החזיה זז? אם כן- נסי היקף קטן יותר. אם לא- את בכיוון הנכון!

 

 

  • ודאי שהשד כולו מונח בנוחות בתוך גביע החזיה: שלא "בורח" שום חלק מלמעלה או מהצד ולחילופין, שלא נשאר לך מקום להכניס שם עוד ציצי…

מדידת חזה בחירת קאפ מתאים
מדידת חזה בחירת קאפ מתאים

 

  • במידה ויש לך חזה א-סימטרי, כדאי להתאים את החזייה לצידו של הגביע הגדול יותר ולאיזון, להדק את כתפיית החזייה בצד השני . אם הא-סימטריות בולטת יתר על המידה אפשר לשקול חזיה מרופדת קלות.

  • מרכז  החזיה מקדימה (איפה שבדרך כלל נמצא הפפיון) צריך להיות צמוד ולהפריד בין הציצים. אם הוא לא, ייתכן וגזרת החזיה לא מתאימה לך.

  • בחזיה שמותאמת נכון, החזה צריך לעמוד בדיוק בין הכתף למרפק, כאשר מרכז החזה מקביל למרכז הזרוע.

  • לסיום, אחרי שבחרת את החזיה, יש לבחון אותה בזמן אמת: לבשי חולצה. כך תוכלי לבחון את הצורה החדשה של החזה שלך ולוודא שלא פספסת "בריחה" של החזה מקדימה.

אנו בנוגיתה נשמח לעמוד לרשותך בכל פניה או שאלה וכמובן, לספק לך את החזיה שנועדה לך.