CK-White-Princess-Daisyאצלך, בזמן שנוח לך

אנו בנוגיתה מאמינות שקניית חזיות היא חוויה שרוגע ונוחות מחמיאים לה מאוד.

רכישת הלבשה תחתונה במידות גדולות יכולה להיות חוויה טובה כשהיא אצלך, איפה שנוח לך ובזמן שנוח לך. תהליך ההזמנה פשוט ואת המדידות את תעשי עם מומחית בנושא שמטפלת רק בך.

התאמה מדוייקת לצרכייך

תני לנו לעשות לך את העבודה. אנו מכירות את החזיות שלנו כמו שאת מכירה את הגוף שלך ולפעמים מספיק מבט חטוף בשביל שנבין איזו חזיה תתאים לך בסגנון ובמידה הנכונים.

 

מאמנות לעצמאות

נוגיתה משחררת אותך מהתלות במוכרת. אחרי שניפגש, תכירי את החזיות שלנו ואנו נכיר אותך תוכלי לבחור לרכוש ישירות מהאתר את הדגמים שאהבת בצבעים נוספים ובמידות שרצית. אנו תמיד זמינות טלפונית לתת לך ייעוץ ולעזור לך להבחין בין הדגמים השונים ולהתאים גם ברכישה מקוונת.

נשמח לשמוע ממך 050-9722745, במייל: info@nogita.co.il  או בפייסבוק שלנו (קישור מימין) בכל נושא, בתחום השירות שלנו.

בנוסף, ניתן למלא את טופס הפניה לשירות הלקוחות ופנייתך תיענה בהקדם

 

 

[woocommerce_products_carousel_all_in_one template="light.css" all_items="10" show_only="id" products="" ordering="asc" categories="" tags="" show_title="true" show_description="false" allow_shortcodes="false" show_price="true" show_category="true" show_tags="false" show_add_to_cart_button="true" show_more_button="true" show_more_items_button="true" show_featured_image="true" image_source="thumbnail" image_height="100" image_width="100" items_to_show_mobiles="1" items_to_show_tablets="2" items_to_show="4" slide_by="1" margin="5" loop="true" stop_on_hover="true" auto_play="true" auto_play_timeout="1200" auto_play_speed="800" nav="true" nav_speed="800" dots="false" dots_speed="800" lazy_load="true" mouse_drag="true" mouse_wheel="true" touch_drag="true" easing="linear" auto_height="true"]